فراهینفراهین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ثمره های عشق مامان و بابا

فرهنگ لغات ویهانی

1392/2/27 1:10
نویسنده : مامان لیدا
234 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با هم همگی رفتیم پارک ولی با 1تفاوت نسبت به قبل. نفس های من شما 2 تا با هم راه می رفتید و حرف میزدید که چطوری بازی رو شروع کنید.ویهان میگفتی داداچی بریم سوسواه ورهام  تو میگفتی: ویهان داداچی نه دادشی. سوسواه نه سرسره وبالاخره پسر گل مامان رهام در تلاش بودی که لغات غلط ویهان و درست کنی ومرتب به من میگفتی :مامان نگران نباشی من خودم درستشو بهش یاد میدم و همچنان غلط گیری رهام جونی ادامه داشت ...... که من براتون اینجا چند تا دونه رو مینویسم عشقای مامان وبابا                                            niniweblog.comهونونو:هندونه                                                                                                                  فراهین: فهین                                                                                                                      رهام:اوهام                                                                                                                      سیختم:ریختم                                                                                                                      ببوسمت:بوستمت                                                                                                               پرتقال: پغتتال                                                                                                                      اوت فال:فوتبال و........  بقیه رو بعدا برات منویسم پسری . دست گل رهامم میبوسم که اینقدر مهربونه امیدوارم 1 روز بیاد که همه ادما همین قدر مهربون باشن و همو دوست داشته باشن .شاید الان که اینو  می خونید اون روز اومده باشه نه!                                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شايان و پرنيا
30 اردیبهشت 92 0:20
ماشالله

هزار ماشالله

خدا حفظشون كنه

لينكتون ميكنم


ممنون عزیزم ماشالله به نینی های خوشگلت منم لینک کردم با اجازه