فراهینفراهین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

ثمره های عشق مامان و بابا

حس های زیبا ( کاش میشدبه تصویر کشید)

1392/5/3 0:28
نویسنده : مامان لیدا
4,607 بازدید
اشتراک گذاری

Photographer  سلام به پسرای خودم ..... عزیزای مامان و بابا ....روزا داره تند تند میگذره وبرای من یه عالمه یادگاری میذاره از اونجا که من عاشق عکسم دوست دارم حس های قشنگ رو هم مثل عکس به تصویر بکشم وبه در ودیوار بزنم ولی نمیشههههه .....پس این لحظه های شیرین و قشنگی که شما3 تا فرشته برای من وبابا رضا به وجود میاریدو تو وجودمون به یادگار میذارید .برا 2 نفرمون خاطره میشه و عشقمون و با معنی تر میکنه .لحظه لحظه زندگیمون قشنگ .زیبا و جاودانه ترخواهد بود با شما 3 تا وروجک...... همیشه دوستتون داریممممممممممم ..... اینم 1 عکس از شما وروجکا ببینید ....تند تند دارید بزرگ میشید...       

                                                                                                                                                 

         

 رهام اینقده شیطنت کردی تا عکسو گرفتیم وایییییییییییی نگو ویهانم که اصلا افتخار نمیداد بشینه ......

فراهینمممممممممممم که نگو مرتب قاشقششششششششش می افتاد و خلاصههههههههه 

عکسییییییی بوددددددددددددددد........ عالییییییییییییییییییی

 

                                                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)